Pages

Sunday 9 August 2009

low on smokes and out of dignity




Daca te-as scoate azi din starea de singuratate si plictiseala ce-ar urma? Inca o zi cu sarutari la o ceasca de cafea si o tigara? Inca o ora din inca o zi in care ne-am iubi?

Cred ca m-ai putea salva, nu mi-as mai bea cafeaua singur;
"Vrei sa-mi tii companie...?"
"Desigur...", am raspuns
cat se poate de sincer.

Am un prieten care se uita constant la filme,
vorbim despre filme tot timpul.
"Cat as vrea sa te duc la un film"

Savurez o cafea slaba la o terasa si ma gandesc
la preludiul dinaintea unui sarut, surpriza:

E interesanta, as putea sa-i cer un foc.
Nu am facut-o.

Cam stau si frec pisicu', ii urmaresc pe
matinalii bautori de cafea,
ca si mine.

Ma opresc aici?
am nevoie de o tigara...

Unde e compania de care am nevoie?
Cine stie...
Ma risc sa visez?

Las niste maruntis pe masa

cat pentru o cafea

No comments:

Post a Comment