Pages

Monday 3 August 2009

I just accidentally a coca-cola bottle is this wrong? Accidentally what? A coca-cola bottle. :|




Interesting fact. M-am pus in pat chipurile sa ma odihnesc vreo doua ore... Si HOP! un vis. "Si se facea ca" din motive necunoscute mie ultimul an de master sunt nevoit sa-l fac la Brasov... (???) So... imi mut toate lucrurile de la Iasi la Brasov, ma instalez intr-n apartament destul de dragut (totul merge mult mai repede in vise decat in realitate). Colegul de apartament era chiar de treaba, m-am distrat la greu in prima seara cu el.

A doua zi ma trezesc oarecum mahmur, imi beau cafeaua (care era deja pregatita!!! OMFG I love dreams), ma imbrac, in fine ies din casa. Spre surprinderea mea era iarna for some reason, trec peste asta merg cativa pasi... arunc o privire in spate si vad o tipa. Am presupus ca e o tipa din cauza mersului (deloc barbatesc sa zic asa). Dak m-as fi luat dupa inaltimea ei... as fi putut zice ca e one hell of a tall (being). Mai merg ceva (timp in care realizez ca habar nu am unde e facultatea, acum cand ma gandesc nici nu stiu dak au facultate de arte in Brasov), ma mai uit o data in spate... tipa e pe urmele mele.

Interesant sa fii stalked by a tall chick dressed up in black clothes in winter time in a city u've never been before. Cool. Anyway long story short, ma opresc, ma intorc, si ma indrept spre... tipa(?). Nu-mi mai aduc aminte exact ce i-am spus dar cert e ca isi da fularul la o parte si... UHU she's a nice looking chick. Kyool! Si atunci imi arunca : "Hey... cum de esti asa interesat de mine acum, cand in urma cu 12 ani nici nu ma bagai in seama? " LOLWUT? E posibil sa fi zis de fapt "cum de esti asa interesat de mine acum dar cand aveam 12 ani nici nu ma bagai in seama" (jailbait). Oricum, evident am ramas "straightface" un pic si o intreb "er... cum te numesti?". "Smaranda", imi raspunde. Hmm... For the love of Dog, who the hell is Smaranda?.

Ei, de aici visul aluneca pe o panta emo-romantica fara nimic special, dar cand m-am trezit mi-am adus aminte cine e Smaranda. Some totally random chick i haven't seen for like 10 years... Sau Smaranda din Baltagul :D


Ah, si bineinteles...

http://koti.mbnet.fi/mijo/rosk/fffuuu.gif


1 comment: