Pages

Wednesday 19 August 2009

Inspired by



"Am evitat glontul dar am primit in plin lovitura, insa cocaina poate sa repare toate greselile..."
O varianta desteapta care se contrazice cu viata luata la misto. O replica la semiconstienta ce ii iese printre buzele patate de sange. "Daca asta e un test sinuciderea e solutia dar eu am trisat intotdeauna si m-am luat dupa tine".

Sinuciderea sta in miscarea soldurilor, in timp ce te arunci de pe gramada de cuvinte pretentioase ce par sa rimeze si sa ritmeze cu linia ofilita a vietii tale.

Pana la urma, m-am gandit, as putea fi bulangiul care fotografiaza fugitiv o iubire...
dar imi este frica de ace si nimeni nu s-a gandit sa ma impuste.

As putea da vina pe tine pentru ca mi-ai stricat buna dispozitie de mult mai multe ori decat te obosesti sa-ti amintesti dar iti aduc eu aminte ca-i vorba de tigara ta care imi arde in minte si in inima.

Daca doar un pacat ar naste un demon... si o simpla aura un inger...
Dupa ce a curs atat sange se pare ca nu era decat vopsea.

No comments:

Post a Comment