Pages

Saturday 8 August 2009

Always remember that you are unique. Just like everybody else.




Sa zicem ca inventez
cele mai frumoase versuri
despre multitudinea ta
de calitati.

Nici o culoare nu poate oferi
o descriere completa
a ceea ce transmite
nuanta ochilor tai.

Paginile mintii mele
le rup in mii de bucati
le astern pe jos
si vor forma imaginea ta.

Tocmai ce mi-am folosit
cuvintele frumoase intr-un
plictisitor monolog
sub fereastra ta.

Imi infig stiloul in suflet
si cu esenta rezultata
scriu despre corpul meu
care il simte pe al tau.

Silabisind asa aiurea
in rime albe si plictisitoare
ti-am spus ce simt.
Oricum,
schimba
asta ceva?

3 comments:

  1. a schimbat ceva?

    ReplyDelete
  2. "treaba refuleaza mai presus de interese
    cred ca intre timp a incetat sa-mi pese."

    ReplyDelete