Pages

Monday 7 May 2012

WTF Brain???



Cum naiba am ajuns aici?
Ma impiedic prin pamantul umed si moale, mormaind "Ce naiba caut aici?" "Ce pula mea s-a intamplat?". Aerul ca o pacla e inecacios si nu pot vedea foarte bine. Cateva pietre si frunze pe jos, in rest numai mediul gri si incetosat.
Mi-e frica. Ce naiba se intampla?
ALOO? tip in gand... AAAALOOOOOOOO!?
Nici un raspuns. Imi cuprind tamplele in palme si las sa iasa un icnet de durere. Nu-mi aduc nimic aminte din ce s-a intamplat mai devreme.
Cunosc drumul, dar totusi drumul parca nu stie cine sunt si parca ma respinge, parca imi ordona sa dispar mai repede de acolo. O straduta serpuieste in fata mea si nu pare sa duca nicaieri, am impresia ca ma voi invarti in cerc, ca un cobai in labirint ce spera sa gaseasca o iesire. Un caine latra amenintator in preajma. Nu il vad si asta il face si mai periculos in mintea mea sparta. Pizda ma-sii! Calc intr-o balta, o balta acoperita cu frunze moarte... De unde frunze moarte in mai? Nu inteleg nimic dar vreau sa dispar mai repede de pe cararea aia serpuitoare.
Trebuie sa incetez sa mai caut raspunsuri. Totusi cateva intrebari isi fac aparitia...
Cand?
Cum?
Unde?
si cu Cine?
Stiu un lucru insa... trebuie sa continui sa merg.

No comments:

Post a Comment