Pages

Thursday 8 October 2009

the usual chatter

neamtzu_rau: ma duc la banca sa scot totzi banii de pe card si stiu ca n-o sa fie suficient sa-mi platesc chiria
Candyman:
Candyman: platesti cat poti
neamtzu_rau: ma da afara daca nu platesc integral
Candyman: woa
Candyman: naspa dude
neamtzu_rau: sau ma tzine minte drept rau-platnic
Candyman: so what u gonna do?
Candyman: da
neamtzu_rau: si vb cu japonezu sa-si gaseasca alt coleg de ap
neamtzu_rau: mai platnic la timp
Candyman:
Candyman: cand tre sa platesti?
neamtzu_rau: cred ca ma imprumut la japonez
Candyman: omg.....
neamtzu_rau: cu 3 4 mil
Candyman: ajungi acolo?
neamtzu_rau: am fost de mult acolo
neamtzu_rau: wherever acolo iz
Candyman: io ti-am zis sa nu te pui rau cu japonezu...
Candyman: si cu nimeni for that matter
neamtzu_rau: da' nu m-am pus rau cu el
Candyman: nu stii cand ai nevoie de ppl
neamtzu_rau: i-am dat din mancarea mea, l-am tratat cu apa minerala
neamtzu_rau: nu l-am facut "prost" in ultima vreme
neamtzu_rau:
neamtzu_rau: ce sa mai, ma iubeste
Candyman: )
Candyman: ei e bun atunci
neamtzu_rau: tu nu te-ai imprumutat niciodata de cand esti in iasi?
Candyman: ba da...
Candyman: dar nu prea des
Candyman: ma imprumutam in primii ani la greu
Candyman: de la cube si dan
Candyman: tot timpul ramaneam fara cash inainte sa primes urmatoarea transa
neamtzu_rau: trebuie sa stii sentimentul
neamtzu_rau: nu e rau, it's called surviving
Candyman: da man stiu dar eu ma intelegeam foarte bine cu baietii... tu te cam intepi cu japonezu...
Candyman: nu e rau sa te imprumuti... n-am nimic cu asta
Candyman: ma imprumut si imprumut pe altii... its called surviving dupa cum ziceai
neamtzu_rau: yea...
neamtzu_rau: iau the Fifth Element Bluray
neamtzu_rau: stunning quality cica
Candyman: iti permiti
Candyman: eu tocmai vazusem ca a aprut un joc fain.... 4.5 gb... dar cu netu meu... dureaza o luna
neamtzu_rau: da, imi moare calcu din 5 in 5 ore dar sper sa am 4 giga de qualitate
neamtzu_rau:
Candyman: ce frumos era pe rds... trageam orice in very short time
neamtzu_rau: desi si cu crashurile lui de blun screen , am luat la filme de mi-a venit rau
Candyman: lasa ma dak tragi repede compenseaza ca iti moare compu
neamtzu_rau: ma duc acasa, e ziua mamei mele
Candyman: azi?
neamtzu_rau: cre' ca o sa trag filme si acolo
neamtzu_rau: nu azi
neamtzu_rau: pe 9
Candyman: sa-i urezi la multi ani si din partea mea
neamtzu_rau: o sa-i urez
neamtzu_rau:
neamtzu_rau: merci oricum de urari
neamtzu_rau: din partea ei
Candyman:
neamtzu_rau: bulangii nu seed
neamtzu_rau: cat inseamna rezolutzie de 620 x 256
?
neamtzu_rau: se vede misto?
Candyman: rezolutie normala de bsplayer
neamtzu_rau: lolz
Candyman: dar nu asta conteaza ma
Candyman: ideea e ca se vede foarte clar
Candyman: dak e bluray
neamtzu_rau: da
neamtzu_rau: dar pe langa faptu ca s-ar vedea foarte clar
neamtzu_rau: ca e bluray
neamtzu_rau: acuma se vede 99:99:99
neamtzu_rau: pt ca bulangii nu seed
Candyman: ok am dat drumul la download jocu.... din mom asta nu mai pot sa vad filme pe youtube sa joc cod4 online sau sa fac orice for that matter.... except messenger
Candyman: shiat
neamtzu_rau: "siduitzi futu-va-n gura!"
neamtzu_rau:
Candyman: si dureaza 22 de ore
Candyman: ))))
Candyman: mai ieftin ies dak ma duc la octav si-l iau pe un dvd
neamtzu_rau: lol sa stii
neamtzu_rau: taci ca merge
neamtzu_rau: paispe ore
Candyman:
Candyman: suntem frati de torent
neamtzu_rau: ascult ennio moriconne de cum m-am trezit
neamtzu_rau: si ma deprima as hell
Candyman:
Candyman: si esti ok with it?
neamtzu_rau: kinda
neamtzu_rau: reality sucks as well u kno ?
neamtzu_rau: no use fightin it
Candyman: being depressed is part of being unemplyed
Candyman:
neamtzu_rau: ah nu
neamtzu_rau: is part of being employed
neamtzu_rau: sa vezi cum o sa te simtzi cand o sa fi o "resursa"
Candyman: why evade the unevadeble
Candyman: nush dak exista cuv asta
neamtzu_rau: nu
Candyman: unevadable
neamtzu_rau: asta vroiam sa-tzi zic
neamtzu_rau: dar suna ok
neamtzu_rau: cool
Candyman:
neamtzu_rau: esti un lexicon mobil
Candyman: ad ad
Candyman: ba
Candyman: auzi
neamtzu_rau: in Bucuresti e freakin hot
neamtzu_rau: aud
Candyman: sa-ti bati copiii
neamtzu_rau: vad
neamtzu_rau: tot ce vrei
Candyman: am vazut un film
Candyman: nu mai stiu ce film din pacate
neamtzu_rau: cu ce era?
Candyman: dar juca jamaican bossu din predator 2 in el
Candyman: si era penal rau!
neamtzu_rau: lol
Candyman: dar avea aceeasi voce cool
Candyman:
neamtzu_rau: io am vazut un film , nu stiu ce film era, oricum de cacat
neamtzu_rau: pana cand au ajuns protagonistii intr-o jungla, pe un copac apare billy si rade cu rasu ala al lui
neamtzu_rau: si urla" You are ALL DEAD ! "
neamtzu_rau: si pleaca
neamtzu_rau: am ramas
neamtzu_rau: billy's back
Candyman: ))))
neamtzu_rau: billy didn't die
Candyman: da
neamtzu_rau: billy never dies
Candyman: de fapt billy l-a omorat pe predator
neamtzu_rau: nu, doar l-a sutat in coaie
neamtzu_rau: si a sarit in rau
Candyman: da exact
neamtzu_rau: in cascada
Candyman: he cheated death
neamtzu_rau:
Candyman: muahahaha
Candyman: theres something out there and it aint no man.... its billy
neamtzu_rau: oricum jamaican bossu din predator acolo trebuia sa ramana
neamtzu_rau: ii statea bine si ca trofeu in pwla mea
Candyman:
neamtzu_rau: nu multzi oameni arata asa cool retezatzi
Candyman: dar nu mai stiu ce film era... oricum un film misto.. dar am ramas un pic masca cand a aparut big willy
Candyman: king willy
neamtzu_rau: oh cica intr-o ora si 59 de minute o sa am 4 giga de cristal clear bluray
Candyman:
Candyman: aa
neamtzu_rau: lol cum am scris asta s-a intors la 99999
Candyman: si stii care a fost faza?
Candyman: ca a si zis ceva de deamon
Candyman: in filmu ala de care iti zic
neamtzu_rau: lol
Candyman: si l-a zis cam cu acelasi accent
Candyman: da
neamtzu_rau: el d-asta ia roluri
Candyman: aia a fost de fapt faza tare de tot
neamtzu_rau: e exorcist in jamaica de fapt
Candyman: da)
Candyman: e actor part time doar
neamtzu_rau: mie imi place mult cum apare capu ala de cobra in cadru
neamtzu_rau: si se uita la el
Candyman: dap
neamtzu_rau: cu coada ochiului
neamtzu_rau:
Candyman: gandita calumea treaba
neamtzu_rau: un fel de " io-te diavolu"
neamtzu_rau: il vezi?
neamtzu_rau:
Candyman:
Candyman: si era tuns relativ scurt
Candyman: in filmu asta
Candyman: de fapt era chiar scurt
Candyman: dar tot aducea perfect a king willy
neamtzu_rau: io cre ca dredurile alea erau aplicate
Candyman: nu parul il face pe king willy
neamtzu_rau: erau luate de pe un predator skull
Candyman: da!
Candyman: ))))
neamtzu_rau: si predatoru original era just a teenager here to save his momma's honor
neamtzu_rau: one boy, one destiny
Candyman: )
neamtzu_rau: King Willy in
neamtzu_rau: Predator 2
Candyman: sa stii mergea mai bine asa
Candyman: ar trebui sa se faca un film
neamtzu_rau: si nici nu e despre el filmu
Candyman: cu ascensiunea lui king willy
neamtzu_rau: e cu un negru intr-adevar
neamtzu_rau: da' the wrong kinda a nigga
neamtzu_rau: in the wrong kinda town
Candyman:
neamtzu_rau: dup-asta danny glover a avut o epifamie si s-a dus in jamaica
neamtzu_rau: unde s-a insurat cu nevasta lui king willie si i-a crescut cei 2499 de plozi
neamtzu_rau: fumand ganja
Candyman: si si-a lasat dreads
Candyman: imagineaza-ti-l pe glover cu dreadlocks
neamtzu_rau: prin anii 90, l- a abordat un scotzian nebun la aeroport ca sa faca impreuna un film " Lethal WeapOn"
neamtzu_rau: numa ca scotzianu era australian
neamtzu_rau: e prea cuminte la fatza
Candyman: leeethal weaapon...
neamtzu_rau: arata ca un ork blandutz
neamtzu_rau: apropos
neamtzu_rau: ne-a dat profa la cursuri o lista de filme
neamtzu_rau: cu personalitatzi deviante
neamtzu_rau: ghici ce personalitate era riggs
Candyman: whos in der
Candyman: a
neamtzu_rau: din lethal weapon
neamtzu_rau: sociopat
neamtzu_rau:
Candyman:
Candyman: asa ziceau si in film
Candyman: era doar un politist care isi facea treaba
Candyman: profa ta sacheaza
neamtzu_rau: scria acolo " no regard for personal safety or for otehrs"
Candyman: cursul ala sacheaza
Candyman: he actually had regard for safety of others
neamtzu_rau: mai tzii minte cand i-a zis la sinucigash " wanna jump? let's jump "
Candyman: de ce mananca cacat?
neamtzu_rau: coae, riggs vroia sa moara in primu
neamtzu_rau: era evident
Candyman: da pentru el nu avea dar pentru altii avea
neamtzu_rau: d-aia murtaugh ii zicea " listen am familie am copii"
neamtzu_rau: "n-o sa te las sa-mi futzi mie viatza pt tu ai o death wish"
Candyman: pwla ma nu era sociepat
Candyman: sociepat
Candyman:
Candyman: )
neamtzu_rau: pai tzin minte de multe ori cand l-a pus in danger pe murtaugh
Candyman: dar si murtaugh era politist in the first place
Candyman: ok?
neamtzu_rau: ca fugea singur dupa masina tipilor rai pe strada, si murtaugh trebuia sa fuga dupe el
Candyman: youre a cop do what a cop does
neamtzu_rau: da, da' asta nu inseamna ca nu potzi fi sociopat cop
neamtzu_rau: hell
Candyman: era un bun cop
neamtzu_rau: uitate la robocop
neamtzu_rau:
Candyman: robocop era cretin
neamtzu_rau: robocop era depresiv
Candyman: da
Candyman: asa e
Candyman: riggs era si el depresiv at some point
Candyman: dar nu ca robocop
neamtzu_rau: io imi aplicam un dildo si futeam prostituate in the precinct
Candyman: unde a alunecat discutia
neamtzu_rau: dar el nu, vizita casa parinteasca
Candyman: da
Candyman: si se uita la tv
Candyman: unde era ... rambo 11 sau rocky 11 sau plm
neamtzu_rau: nu nu riggs era de-a dreptu dus
neamtzu_rau: era cu vaca
neamtzu_rau: cum se zice in ardeal
Candyman: )
Candyman: mai sa stii
Candyman: ca avea o privire ciudata in ochi
neamtzu_rau: de aia imi placea de el
Candyman: privirea aia de ii joaca ochii in cap
Candyman: stii
neamtzu_rau: cand eram mic il vedeam ca pe un lively guy
neamtzu_rau: acum cand l-am vazut am fost like " ok he's crazy"
Candyman:
neamtzu_rau: but not weird crazy just haha crazy
Candyman: haha crazy e super
Candyman: asa as vrea sa fie toti prietenii mei
Candyman: haha crazy
neamtzu_rau: da, daca nu esti on the receiving end
neamtzu_rau:
Candyman: evident
neamtzu_rau: vine un haha crazy pe tine ai pus-o
neamtzu_rau: damn
Candyman: )
neamtzu_rau: tre sa revad lethal weaponurile
neamtzu_rau: ce prietenie misto aveau ei
Candyman: dar lasa ca nici noi nu suntem murtaughs....
neamtzu_rau: si erau diametral opusi
neamtzu_rau: linistititu si caministu cu suicigasu si vaduvu
neamtzu_rau: lu riggs ii tot mureau prietenele
Candyman: coae s-au batut cu un tip armurat cu flame thrower sau ce plm avea
neamtzu_rau: de parca avea un blestem pe pula
Candyman: u cant be the same after that
neamtzu_rau: da, foarte misto faza cu tipu ala armurat
neamtzu_rau: apocaliptica chiar
Candyman: ad
Candyman:
neamtzu_rau: tipi ca riggs fac Imperiumu ce este azi
Candyman: chiar ca lethal weapon
Candyman:
neamtzu_rau: ca ma gandeam, bun sunt ei multzi, da' daca's multzi si prosti ii manca Chaosu si orcii de mult
Candyman: un riggs azi pentru un imperium maine
neamtzu_rau: da' nu
neamtzu_rau: ei sunt mutzi si determinatzi
neamtzu_rau: si sociopatzi
Candyman: da
Candyman: si sociopatzi indeed
neamtzu_rau: fiecare face un exemplu de glorie nemuritoare prin moartea lui
neamtzu_rau: si daca iei in calcul Space Marinii aia sunt Supraoameni Sociopatzi
neamtzu_rau: Ubber Sociopatzi
neamtzu_rau: the next level
Candyman: singura diferenta dintre un marin si un chaos marin nu e ca ultimii sunt nebuni... ci doar they receive mutations from gods
Candyman: riggs ar fi fost un bun marin
neamtzu_rau: ah mie imi plac chaos marini ca macar aia parca isi pun mai multe itnrebari despre sine si originea lor
neamtzu_rau: sunt mai complecsi decat aia loialisti
neamtzu_rau: adica mai nebuni
Candyman: ei cacat aia isi pun intrebari doar in povestea aia cu chaos biker
neamtzu_rau: maniaco depresivi
neamtzu_rau: aia-s chaos marinii
neamtzu_rau: plang si rad in acelasi timp
Candyman:
Candyman: da
Candyman: ma duc la o tigara
neamtzu_rau: totzi isi pun intrebari
Candyman: o sa postez dis on ma blog...
Candyman: pentru posteritate
neamtzu_rau: Fulgrin a ramas constient cand era posedat de Entitatea aia
neamtzu_rau: si se gandea " uite ce ma pune daemonu sa fac prietenilor mei"
neamtzu_rau: I would be depressed as hell
neamtzu_rau: in his place
neamtzu_rau: da' pt un Loialist , viatza e frumoasa
neamtzu_rau: chaos = laba pt ei, daca te mastrubezi orbesti, daca gandesti prea mult, devii chaos
neamtzu_rau: asa ca Praise the Emporer si Inainte !
Candyman:
neamtzu_rau: e cum ziceau ei a limited mind is a happy mind
neamtzu_rau: dude, posteaza-ma pe blog pt posteritatea digitala care dispare imediat dupa un razboi termonuclear
Candyman: lol nu-mi deschide blogu... hell nu deschide nimic
neamtzu_rau: io ma tarasc pana la bancomat
neamtzu_rau is typing a message.
neamtzu_rau: later
Candyman: da asa sa faci....
Candyman: later man

No comments:

Post a Comment