Pages

Saturday 17 October 2009

Somebody else's shoes



Inainte de a te invita la dans
ar trebui sa stii ca nu sunt genul
de persoana care
nu-stie-sa-danseze-doar-asculta-muzica-
dar-cateodata-poate-dansa.
Pur si simplu nu stiu sa dansez.
Inainte de a te invita in oras
ar trebui sa stii ca nu te pot cumpara
si nu ma intereseaza cadourile scumpe
doar analogiile, stelele si gandurile.
Inainte de a ma intreba daca imi plac
cainii ori pisicile ar trebui sa stii ca
imi place orice animal dragut cu blana,
rezumand toate animalele la caini si
pisici mi se pare stupid.
Inainte de a ne muta impreuna
ar trebui sa stii ca dorm ciudat,
ma bag in pat foarte tarziu
si ma trezesc foarte devreme.
Inainte de a ma intreba daca te iubesc
trebuie sa stii ca nu cred in iubire
dar cu siguranta cred in romantism.
Nu-mi respect promisiunile de lunga durata
dar le fac sa dureze cat mai mult posibil.
Inainte de a-mi spune "Buna"
trebuie sa stii ca, probabil,
eu te-am observat primul.

No comments:

Post a Comment