Pages

Wednesday 30 September 2009

And another meaningless "bla-bla"



Voi sta comod sa numar zilele
De cand ai zis ca te simti bine
Daca te-ai simti ca mine
Te-ar ingrijora trecerea timpului.
Ma voi uita senil spre cer
Sa te privesc cand stralucesti
Sunt 'jdemii de moduri de a scrie un poem
Presupun ca asta e al meu.

Voi desena imaginea altcuiva
Pe suprafata pielii tale
Daca ai fi patit ce-am patit eu
Te vei lasa si tu dusa de valuri.
Imi voi gasi inspiratia
In iubire si aspirina
Sunt 'jdemii de moduri de a-ti trai viata
Hai sa ne-o traim impreuna.

Voi consuma otrava din paharul de vin
Pe care cineva l-a aruncat in foc
Cu un astfel de trecut ca al meu
N-ai cum sa fugi de placeri.
Voi alerga dupa Dumnezeu
De-a lungul firelor de telefon
Sunt 'jdemii de nume pentru El
Eu il numesc Mincinos.

Voi reusi sa-ti gasesc mana
In cea mai intunecata ora din noapte
Cand ai o inima ca a mea
Lumea iti apare in alb si negru.
Nu iti voi da drumul
Pana nu vei putea lupta singura
Sunt 'jdemii de oameni pe care ii puteam iubi
Cred ca am ales bine.

1 comment:

  1. a biiiig hug!!! I wish I could do better... but I dont know how... lots of kisses

    ReplyDelete