Pages

Tuesday 20 April 2010

The rabbit hole is a bong...



Am gasit intr-o zi o cutiuta rosie
Pe cutiuta erau trei incuietori.
Fiecare avea o alta forma
O inima, un patrat si un opt.
Nu inteleg cum e posibil
Dar in buzunar aveam o cheita
Ce s-a potrivit la forma opt.
Am deschis astfel cutiuta rosie
In ea am gasit o ciupercuta si o sticluta.
Pe sticluta scria "Bea-ma".
Ciupercuta striga "Mananca-ma".
Am luat ciupercuta si am muscat din ea
Si-a aparut o lumina puternica.
Din ce in ce mai puternica
S-a transformat intr-un ranjet
Iar mai apoi a luat forma unei pisici.
Un ranjet de pisica plutitoare.
M-am speriat si i-am strigat
"Du-te dracu'!"
Mi-a raspuns "Ne vedem in Iad."
I-am spus "M-ai speriat..."
Continua sa ranjeasca,
Ochii ii sclipeau.
Am spus "Sunt high... mi-e frig".
Mi-a raspuns "Toti suntem high aici".
"Linisteste-te si trage un fum"
"Chestia asta e tare de tot"
M-am asezat si am tras in plaman,
Apoi, ranjind, mi-a spus...
"Stii, lumea asta nu e ce pare a fi"
"Lumina distorsioneaza, e doar un vis"
M-am uitat la el si ochii ii sclipeau
"Ce vrei sa spui?"
"Oamenii cred ce vor sa vada"
"D-asta sunt stresati si suparati"
"Dar ei nu stiu si nu vor sa creada"
"Ca pot schimba iadul, e doar un vis"
Mi-a captat atentia, vroiam sa mai aud
Mi-a spus ca totul e facut din lumina
Ca nu exista bine si nu exista rau
Ca noi creem lumea dupa cum o privim
Putem face orice sa se intample
Daca suntem in stare sa credem.
Am stat sa ma gandesc un pic
"Dar ce legatura are asta cu mine?"
Pisica mi-a facut cu ochiul
A ranjit si dand din coada a spus
"Nu incerca sa schimbi lumea,"
"Schimba-te tu".
"Ceea ce visezi depinde numai de tine."
A urmat un flash si m-am trezit in pat.
M-am gandit la ce-am visat
Si m-am simtit liber.
"Cred ca mi-am pierdut mintile", mi-am zis
Atunci am auzit o voce cunoscuta
"Nu-ti fa griji, o sa le recapeti din nou."
"Totul e numai un vis."



Alice in Wonderland induced thoughts :D

2 comments: