Pages

Saturday 21 November 2009

co-work "poetic" la o masa la terasa.

(EA)

Te invarti ca Dinescu in acelasi anturaj periculos,
Te agati de modernism, te uiti la noi de sus in jos,
Te expui in vazul lumii ca un exhibitionist pseudo-curajos,
But when the shit hits the fan iti moare role-playing-ul "not so serious".

(EU)
Scriu vertiginos pe-o traiectorie eliptica,
Nu bag ca Dinescu satira politica,
Nu am capacitati de analiza critica,
Nu aduc argumente dar ma arunc in orice polemica.

(EA)

Erata! Ai folosit cuvantul polemica gresit!
Nu poti sa polemizezi fara sa argumentezi!

(EU)

Acum o sa argumentez,
Permite-mi sa ma corectez,
Trebuie sa precizez
Ca foarte tare apreciez stilul liber
Si mai completez ca Dinescu e un diez.

(EA)

Diez??!?

(EU)

Deviez... Cred ca am ramas fara rime
Cu cuvinte sa se termine in "ez".

pam pam

No comments:

Post a Comment